Assistentie nodig bij uw evenement?

Regelmatig wordt door organisatoren van kleine dan wel grote evenementen een beroep gedaan op de aanwezigheid van EHBO’ers. Deze vrijwilligers vormen dan een eerste opvang van gewonde bezoekers en/of deelnemers aan evenementen.

Ter bescherming en voor optimaal functioneren van de hulpverleners, hanteren wij de volgende voorwaarden:

  • Per evenement dienen er minimaal 2 EHBO hulpverleners te worden ingezet.
  • De hulpverleners worden alleen ingezet voor EHBO hulpverlening.
  • De dienst wordt afgerond op hele uren.
  • Voor het daadwerkelijke gebruik van de AED wordt een vergoeding gevraagd van €100,- i.v.m. materiaalkosten.
  • Voor de hulpverleners dient voldoende eten en drinken aanwezig te zijn. Zij worden gezien als medewerkers van het evenement.
  • Er zal een schone, droge en goede werkbare plek -met watervoorziening- (die afgeschermd kan worden tegen inkijk bij een behandeling) aanwezig moeten zijn voor de verzorging en behandeling van eventuele slachtoffers.

Voor het inhuren van de EHBO gediplomeerde hulpverlener worden kosten in rekening gebracht.
De vergoeding is € 15,00 per man per uur voor een inzet tussen 08.00 uur en 24.00 uur.
De vergoeding is € 20,00 per man per uur voor een inzet tussen 24.00 uur en 08.00 uur.
Na de hulpverlening wordt de nota toegezonden naar de aanvrager.
Deze dient binnen twee weken na verzenddatum te worden betaald.

U dient uiterlijk 6 weken voor aanvang van uw evenement de aanvraag ingediend te hebben.

Mocht u interesse hebben om onze hulpverleners in te huren kunt de knop hiernaast gebruiken om een aanvraag in te dienen.

Winkelwagen
Scroll naar boven